söndag 5 juni 2011

Hello Hello!

Oh my gosh, jag har knappt vågat kolla statistiken på denna sidas besökare men det tittat ju in folk titt som tätt ändå! Alltså så fick jag nu lite dåligt samvete för er som ändå på nåt sätt klickar er in här. Prestationsångest!!! Jag borde skriva något roligt, något som får er att besöka mig igen.. AAaaahh... Eller i alla fall uppdatera fem gånger om dagen som är en "riktig" bloggare <-----(receptet på framgång, barn)

Jag var sugen på nya kläder (IGEN!) så jag klickade sakligt in på Monkis mysiga sida, och vad hittar jag om inte några coola dj-bruttor, en hel sida med aaaaasbrrraaa musik. Tack liksom

Klicka in er här!------>http://www.monki.com/world/monki-mozik<-----Klicka in er här!

För övrigt är jag sugen på något mört, och har kommit fram till att nog alla från Australien är på något sätt väldigt attraktiva. Ehum. Måste vara solen, havet och de vida slätterna. Avslutar med en random bild, ja.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar