torsdag 10 november 2011

Ur askan i elden

Då var det dags igen! Min kära vän Lina tävlar om uppmärksamhet på statistiken över antalet bloggläsare och man vill ju inte sitta på pottkanten.. Eller?
Sist skrev jag om mina ögonbryn, nu har de växt ut rätt skapligt.
Och just det ja, jag har stått 1 meter från Frank Andersson och Brolle! Oh my fudge eating God.....
Om ni har kollen så vet ni att dessa coola bros har medverkat  på Ladies Night tillsammans med Martin Stenmarck och Thomas Järvheden. Är Järvheden lika blond i verkligheten? Yeaa.. Hade Stenmarck på sig en grön toppluva? Oh yess..

Vad händer annars då? Jag pluggar för tillfället vin (eller ska börja... -.-), vitt vin är åter gott, jag har fortfarande inte varit hemma i mitt Åmål, och mina vänner verkar flytta utomlands än en gång.
Min budget tillåter vin och havregrynsgröt, ibland med mjölk vilket är spännande så jag antar att livet som student har börjat visa sig på allvar, ho ha..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar